menu
keyboard_arrow_up
Chef -> Cociñeira,Cociñeiro,Cociñeire

Habilidad

Empezas sabendo cantas parellas de {xogadores} {malvados} hai.

Primera noche

Amosa o número cos dedos.

Empath -> Empática,Empático,Empátique

Habilidad

Cada noite sabes {cantos} dos teus {veciños} {vivos} son {malos}.

Primera noche

Amosa o número cos dedos.

Otras noches

Amosa o número cos dedos.

Fortune Teller -> Pitonisa,Pitoniso,Pitonise

Habilidad

Cada noite, escolle 2 {xogadores}: sabes se {algún} é {o}{Demo}. Hai 1 {xogador} {bo} que aparece como {Demo} para ti.

Primera noche

{O} <fortuneteller> escolle 2 {xogadores}. Afirma coa cabeza se {algún} é {o} {Demo} (ou o FALSO POSITIVO).

Otras noches

{O} <fortuneteller> escolle 2 {xogadores}. Afirma coa cabeza se {algún} é {o} {Demo} (ou o FALSO POSITIVO).

Recordatorios

Falso positivo

Investigator -> Investigadora,Investigador,Investigadore

Habilidad

Comezas coñecendo que 1 de 2 {xogadores} é {un}{Esbirro} particular.

Primera noche

Amosa a ficha {do} {Esbirro}. Sinala {os}{xogadores} marcados como {ESBIRRO} e FALSO

Recordatorios

{Esbirro},Falso

Librarian -> Bibliotecaria,Bibliotecario,Bibliotecarie

Habilidad

Comezas coñecendo que 1 de 2 {xogadores} é {un}{Forasteiro} particular. (Ou que hai cero en xogo).

Primera noche

Amosa a ficha {do}{Forasteiro}. Sinala {os}{xogadores} marcados como {FORASTEIRO} e FALSO.

Recordatorios

{Forasteiro}, Falso

Mayor -> Alcaldesa,Alcalde,Alcalde

Habilidad

Se só quedan 3 {xogadores}{vivos} e non hai execución, teu bando gaña. Se morres pola noite, no teu lugar pode morrer {outro}{xogador}

Monk -> Monxe,Monxe,Monxe

Habilidad

Cada noite*, escolle a {un}{xogador} (non a ti {mesmo}): está a salvo {do}{Demo}

Otras noches

{O*} <monk> escolle a 1 {xogador}. :reminder:

Recordatorios

{Protexido}

Ravenkeeper -> Gardiá de Corvos,Gardián de Corvos, Gardiane de Corvos

Habilidad

Se morres durante a noite, espértante para escoller 1 {xogador}: descubres o seu personaxe.

Otras noches

Se {o} <ravenkeeper> morre esta noite, {o} <ravenkeeper> escolle a 1 {xogador}. Amósalle a ficha {dese} {xogador}.

Slayer -> Executora,Executor,Executore

Habilidad

Unha vez por partida, durante o día, elixe públicamente a 1 {xogador}: se é {o}{Demo}, morre.

Recordatorios

Sen habilidade

Soldier -> Soldado,Soldado,Soldado

Habilidad

Estás a salvo {do}{Demo}

Undertaker -> Sepulteira,Sepulteiro,Sepulteire

Habilidad

Cada noite*, averiguas que personaxe morreu por execución hoxe.

Otras noches

Se {algún}{xogador} foi {executado} hoxe, amosa a súa ficha de personaxe.

Recordatorios

Morreu hoxe

Virgin -> Virxe,Virxe,Virxe

Habilidad

A primeira vez que es {Nomeado}, se quen te propón é {un} {Aldeán}, é {executado} inmediatamente

Recordatorios

Sen habilidade

Washerwoman -> Lavandeira,Lavandeiro,Lavandeire

Habilidad

Comezas coñecendo que 1 de 2 {xogadores} é {un}{Aldeán} particular.

Primera noche

Amosa a ficha {do}{Aldeán}. Sinala {os}{xogadores} marcados como {ALDEÁN} e FALSO.

Recordatorios

{Aldeán},Falso

Butler -> Mordoma,Mordomo,Mordome

Habilidad

Cada noite, escolle 1 {xogador} (non a tí {mesmo}): mañá so podes votar se {ese}{xogador} tamén está votando.

Primera noche

{O*} <butler> elige a 1 {jugador}. :reminder:

Otras noches

{O*} <butler> elige a 1 {jugador}. :reminder:

Recordatorios

{Xefe}

Drunk -> Borracha,Borracho,Borrache

Habilidad

Non sabes que eres {o} <drunk>. Crees ser {un} {Aldeán}, pero non o es.

Recordatorios globales

É {o} <drunk>