Chef -> Cociñeira,Cociñeiro,Cociñeire
Habilidad
Empezas sabendo cantas parellas de {xogadores} {malvados} hai.
Primera noche
Amosa o número cos dedos.
Empath -> Empática,Empático,Empátique
Habilidad
Cada noite sabes {cantos} dos teus {veciños} {vivos} son {malos}.
Primera noche
Amosa o número cos dedos.
Otras noches
Amosa o número cos dedos.
Fortune Teller -> Pitonisa,Pitoniso,Pitonise
Habilidad
Cada noite, escolle 2 {xogadores}: sabes se {algún} é {o}{Demo}. Hai 1 {xogador} {bo} que aparece como {Demo} para ti.
Primera noche
{O} <fortuneteller> escolle 2 {xogadores}. Afirma coa cabeza se {algún} é {o} {Demo} (ou o FALSO POSITIVO).
Otras noches
{O} <fortuneteller> escolle 2 {xogadores}. Afirma coa cabeza se {algún} é {o} {Demo} (ou o FALSO POSITIVO).
Recordatorios
Falso positivo
Investigator -> Investigadora,Investigador,Investigadore
Habilidad
Comezas coñecendo que 1 de 2 {xogadores} é {un}{Esbirro} particular.
Primera noche
Amosa a ficha {do} {Esbirro}. Sinala {os}{xogadores} marcados como {ESBIRRO} e FALSO
Recordatorios
{Esbirro},Falso
Librarian -> Bibliotecaria,Bibliotecario,Bibliotecarie
Habilidad
Comezas coñecendo que 1 de 2 {xogadores} é {un}{Forasteiro} particular. (Ou que hai cero en xogo).
Primera noche
Amosa a ficha {do}{Forasteiro}. Sinala {os}{xogadores} marcados como {FORASTEIRO} e FALSO.
Recordatorios
{Forasteiro}, Falso
Mayor -> Alcaldesa,Alcalde,Alcalde
Habilidad
Se só quedan 3 {xogadores}{vivos} e non hai execución, teu bando gaña. Se morres pola noite, no teu lugar pode morrer {outro}{xogador}
Monk -> Monxe,Monxe,Monxe
Habilidad
Cada noite*, escolle a {un}{xogador} (non a ti {mesmo}): está a salvo {do}{Demo}
Otras noches
{O*} <monk> escolle a 1 {xogador}. :reminder:
Recordatorios
{Protexido}
Ravenkeeper -> Gardiá de Corvos,Gardián de Corvos, Gardiane de Corvos
Habilidad
Se morres durante a noite, espértante para escoller 1 {xogador}: descubres o seu personaxe.
Otras noches
Se {o} <ravenkeeper> morre esta noite, {o} <ravenkeeper> escolle a 1 {xogador}. Amósalle a ficha {dese} {xogador}.
Slayer -> Executora,Executor,Executore
Habilidad
Unha vez por partida, durante o día, elixe públicamente a 1 {xogador}: se é {o}{Demo}, morre.
Recordatorios
Sen habilidade
Soldier -> Soldado,Soldado,Soldado
Habilidad
Estás a salvo {do}{Demo}
Undertaker -> Sepulteira,Sepulteiro,Sepulteire
Habilidad
Cada noite*, averiguas que personaxe morreu por execución hoxe.
Otras noches
Se {algún}{xogador} foi {executado} hoxe, amosa a súa ficha de personaxe.
Recordatorios
Morreu hoxe
Virgin -> Virxe,Virxe,Virxe
Habilidad
A primeira vez que es {Nomeado}, se quen te propón é {un} {Aldeán}, é {executado} inmediatamente
Recordatorios
Sen habilidade
Washerwoman -> Lavandeira,Lavandeiro,Lavandeire
Habilidad
Comezas coñecendo que 1 de 2 {xogadores} é {un}{Aldeán} particular.
Primera noche
Amosa a ficha {do}{Aldeán}. Sinala {os}{xogadores} marcados como {ALDEÁN} e FALSO.
Recordatorios
{Aldeán},Falso
Butler -> Mordoma,Mordomo,Mordome
Habilidad
Cada noite, escolle 1 {xogador} (non a tí {mesmo}): mañá so podes votar se {ese}{xogador} tamén está votando.
Primera noche
{O*} <butler> elige a 1 {jugador}. :reminder:
Otras noches
{O*} <butler> elige a 1 {jugador}. :reminder:
Recordatorios
{Xefe}
Drunk -> Borracha,Borracho,Borrache
Habilidad
Non sabes que eres {o} <drunk>. Crees ser {un} {Aldeán}, pero non o es.
Recordatorios globales
É {o} <drunk>